Saturday, November 01, 2008

Petua Kurus Badan Air Limau

Petua Kurus Badan, cara kurus badan mudah-Diet Limau 

Ini adalah Diet dengan kaedah meminum air limau, lengkap termasuk resepi. Anda dapat berharap untuk kehilangan daripaa 10 hingga 20 pound di dalam tempoh sepuluh hari berdiet . Diet yang berlangsung hingga 10 hari, sekiranya anda menghidapi ulcr atau tidak tahan dan alah kepada minuman berasid, sila dapatkan nasihat daripada doktor berkenaan dengan minuman ini.

Petunjuk sederhana: minum sekitar 100 onz limun sehari. Minum air garam (galian) pada pagi hari segera setelah Anda bangun dan minum teh herba peluntur di malam hari sebelum tidur. Minuman Limau adalah membersihkan dan penghapusan diet, yang memang ditujukan untuk membantu membersihkan tubuh dari toksin bersama membantu Anda untuk menurunkan berat badan dengan cepat. 

Resipi diet limau untuk menurunkan berat badan (Petua Kurus air limau): 

2 ounz. limau segar di perah jus
2 ons. sirap maple 
1 / 4 sudu teh (teh hijau) 
2 cangkir air bersih (air galian atau air tapisan filter)

Campurkan semua bahan dengan baik. Hal ini membuat sekitar 20 ounz untuk limau, Anda perlu minum setiap hari selama  10 hari. 

Resipi Garam Galian: 

2 teaspoons garam 
1 kuart air 
 

di dalam tempoh meminum air limau ini ada antara mereka yang meminum mengeluh, peningng, mual atau muntah dari air garam . berhenti dan dapatkan nasihat pakar sekiranya keadaan bertambah buruk.

di petik daripada momswhothink.com

No comments: